Moderni reseni

Vliv chudé směsi na výkon motoru – problémy a řešení

  • Registrace
  • vchod
  • Na začátek fóra
  • Pravidla fóra
  • Starý design
  • Nejčastější dotazy
  • Vyhledávání
  • Členové

  • Seznam fór AUTOLADA.RU
  • Rodina “Samara”

Page 1 z 1

Na fóru 20 let Zprávy: 251 Od: Moskva Auto: 21099i 2002

Dobré odpoledne.
Vyměnil jsem své staré zapalovací svíčky za nové a zároveň jsem se rozhodl zkontrolovat „kvalitu“ motoru pomocí zapalovacích svíček. Díval jsem se na obrázky svíček a co se děje s motorem. Ukazuje se, že mám věčně špatnou směs vzduchu a paliva.
Co způsobuje, že se do válců dostává chudá směs vzduchu a paliva, může mi někdo říct?

Na fóru 19 let Zprávy: 810 Od: Moskva Auto: VAZ 2114 2005.

kvůli úniku „levého“ vzduchu do systému za snímačem hmotnostního průtoku (MAF).
vzduch, který regulátor nebere v úvahu, omezuje směs nad rámec výpočtu.
hledat netěsnosti. V plechovkách je speciální kapalina, nastříkáte ji a pokud dojde k úniku, změní se zvuk motoru (smíchá se se směsí paliva a vzduchu a změní charakter spalování směsi).

co praxe? Běží váš motor dobře? nevadí, zrychluje bez poruch, startuje za studena? pokud ano, nezasahujte do pohybu auta a budete spokojeni.
Navíc jízda na chudou směs, jako je benzín, šetří

Na fóru 19 let Zprávy: 5810 Od: Moskva Někde na jihozápadě. Auto: Hondo knoflíková harmonika a příborník

gender-male napsal:

kvůli úniku „levého“ vzduchu do systému za snímačem hmotnostního průtoku (MAF).

Autor by měl také uvést, jaké má auto, jinak by to mohl být karburátor.

Na fóru 20 let Zprávy: 251 Od: Moskva Auto: 21099i 2002

injektor.
normálně zrychluje. zdá se, že také táhne. (pravda je lepší na 95 než na 92)
ale jsou problémy s volnoběhem. Možná je MZ buggy. ale to už je jiné téma

Na fóru 19 let Zprávy: 810 Od: Moskva Auto: VAZ 2114 2005.

Nic ti není.
Změňte ovládání volnoběžných otáček a budete spokojeni.
je tam nasáván vzduch :)
do mezery mezi kovovým pouzdrem a plastovým blokem, kde jsou připojeny vodiče.

Na fóru 19 let Zprávy: 12649 Od: Kazaň Auto: VAZ 21093i

Kvůli chudé směsi mohou ventily shořet.

Na fóru 19 let Zprávy: 810 Od: Moskva Auto: VAZ 2114 2005.

Popište prosím fyziku tohoto procesu.
Jak přesně ovlivňuje chudá směs vyhoření ventilu?
Odpověz si alespoň sám, než napíšeš kraviny.
nebo mě. Můžete mi napsat PM. Kdo ví, možná jsem byl svého času v ústavu nedostatečně vzdělaný?
Možná se naučím něco nového a zlepším si kvalifikaci?
Jsem pro to.

Na fóru 19 let Zprávy: 1764 Od: Moskva Auto: 21093k

gender-male napsal:

Popište prosím fyziku tohoto procesu.
Jak přesně ovlivňuje chudá směs vyhoření ventilu?
Odpověz si alespoň sám, než napíšeš kraviny.
nebo mě. Můžete mi napsat PM. Kdo ví, možná jsem byl svého času v ústavu nedostatečně vzdělaný?
Možná se naučím něco nového a zlepším si kvalifikaci?
Jsem pro to.

Přečtěte si více
Jak dlouho trvá, než se larva štěnice vyvine?

. Pokud se nepletu, spalování (rychlost šíření čela výbuchu) s chudou směsí je pomalejší než s “normální” směsí. a podle toho, s nadsázkou, můžeme říci, že výstup se otevře, ale směs stále hoří
. Mohu se mýlit.

Na fóru 19 let Zprávy: 354 Od: Belgorod Auto: VAZ 21099 carb. 1991

roman83, naprosto správně. Protože proces spalování pokračuje a výfukové ventily jsou otevřené, ventily se přehřívají a vyhoří. když jsou ventily zavřené, motor funguje jako chladič – odebírá jim teplo a otevřené ventily nechladí.

Na fóru 20 let Zprávy: 251 Od: Moskva Auto: 21099i 2002

PXX byl vyměněn za nový, MZ je normální (testovali jsme).
Možná došlo k úniku nezjištěného vzduchu, ale kde a jak tento únik hledat.

Na fóru 19 let Zprávy: 492 Auto: VAZ 21093 karb. 1998, VP, ChYa – 173.3722-01M

Pomozte mi také, podíval jsem se na svíčky a v důsledku toho je moje elektroda bílá a plášť centrální elektrody má charakteristický načervenalý odstín, tuto barvu lze přirovnat k barvě červených cihel a některé z mých svíček jsou jen napůl červený.

Chápu, že mám libovou směs, jak to ošetřit??
zkuste otočit ovladačem sytosti směsi
otočte úzkým štěrbinovým šroubovákem.

Na fóru 19 let Zprávy: 492 Auto: VAZ 21093 karb. 1998, VP, ChYa – 173.3722-01M

Řekněte mi, jak vložit obrázky alias fotografie do odpovědi. Pod přezdívkou byla fotka svíčky pořízena telefonem

Na fóru 19 let Zprávy: 248 Od: Kazaň Auto: Honda Jazz, 2004.

Lancelot SPB napsal:

Řekněte mi, jak vložit obrázky alias fotografie do odpovědi. Pod přezdívkou byla fotka svíčky pořízena telefonem

Na fóru 18 let Zprávy: 1150 Od: Moskva Auto: VAZ 21093i 2001

Musíte zkontrolovat značky na vačkovém a klikovém hřídeli,
Úniky vzduchu lze ošetřit utažením svorek na potrubí od vzduchového filtru ke škrticí klapce. Na IAC by měl být gumový kroužek a měl by být správně zabalen (někdy je křivý a je tam mezera)

Na fóru již 18 let Zprávy: 407 Od: Moskva Auto: 21043=>21093=> domácí zahraniční auto

Někde jsem viděl obrázky diagnostiky pomocí svíček, ukázalo se, že pokud je bílá, pak je směs špatná. ale v knize pro vstřikovací Volhu jsou i obrázky svíček a tam se píše, že bílá je normální.

Na fóru 19 let Zprávy: 810 Od: Moskva Auto: VAZ 2114 2005.

“Lancelot SPB”
špatně jsi to pochopil. „charakteristická červená barva“: jedná se o ferroceny, přísady obsahující železo pro zvýšení oktanového čísla motoru. na osmdesáté nádrži pár pytlů s práškem, zatímco nádrž jede, prášek se promíchá a devadesátá druhá přijede na čerpací stanici.
zazpíval.
S jedinou náplní je docela možné svíčky nadobro zničit.

Na fóru 18 let Zprávy: 422 Od: Voroněž Auto: VAZ-2115i, 2006, Ya7.2, ZolotoInkov, Comfort X15

Přečtěte si více
Je legální bydlet v garáži?

Pohlaví Muž, částečně nesouhlasím. Pokud hledáte benzín a ještě k tomu 95 za cenu 92, tak ANO souhlasím. Ale pokud nakupujete na normálních čerpacích stanicích, tak nic takového NENÍ! Prostě ne, to je vše. Už mě omrzelo dohadovat se na toto téma ve Voroněži – tankuji POUZE 95 (což zdánlivě neexistuje) na stejné čerpací stanici Lukoilov. No a co? — No, svíčky jsou normální a táhne to skvěle. A stále mi to dokazovali, třeba párkrát naplnit 95 a budete muset vyměnit zapalovací svíčky. VÝSLEDEK. Šetřit prostě nemá smysl. a nemusíte tankovat v Moskvě na super čerpacích stanicích 95 za 17 rublů.

Ohledně vysokých nákladů na jízdu na 95 = je to všechno nesmysl, protože. Spotřeba 95 je menší, a lépe táhne – nakonec se mi s 95 (normální) daří jezdit pohodlněji i levněji!

Naposledy upravil: RusCo (19. června 2006 23:45), upraveno celkem 1krát

Na fóru 19 let Zprávy: 810 Od: Moskva Auto: VAZ 2114 2005.

odpověděli Lancelot z Petrohradského jezera, nyní všichni.
Chápu, že místní fauna na to alespoň přišla v ideálním modelu motoru.
okamžité a dokonalé naplnění válce stechiometrickou směsí, zapalování a ahoj koňská síla!
ale ve skutečnosti,
1. Pokud zapálíte všechen benzín v horní úvrati, motor bude trpět. hlava se utrhne z cvočků. Pokud se nerozbije, rozbije těsnění, to je jisté.
2. okamžik vzniku jiskry nastává předtím, než píst dosáhne TDC. Čím vyšší rychlost, tím dřívější zapálení. toto je UOZ.
3. na konci výfuku/začátku sání jsou oba ventily otevřené.
4. Z důvodů hospodárnosti a ekologie běží motor na co nejchudší směs. S elektrickou zapalovací svíčkou můžete zapálit nejchudší směs při lambda 1,35.
Lambda jedna je stechiometrická směs. Na 1 díl benzinu je 14.7 dílů vzduchu.
Zavádějí se laserové zapalovací svíčky, které dokážou zapálit mnohem méně obohacenou směs na lambdu 1,53.
5. Pokud směs úplně nevyhoří, může v tlumiči explodovat.
6. Chudá směs hoří rychleji (méně paliva ve válci).

Mohl bych pokračovat dál a dál. Nemohu být příliš líný otevřít své poznámky z institutu a pokračovat dlouho. ale jsem líný.
Pokud někoho něco zajímá, jste v Asyi vítáni.

Na fóru 19 let Zprávy: 307 Od: 42RUS, Polysayevo Auto: Toyota Carina; 01Y.V.

Lancelot SPB napsal:

Pomozte mi také, podíval jsem se na svíčky a v důsledku toho je moje elektroda bílá a plášť centrální elektrody má charakteristický načervenalý odstín, tuto barvu lze přirovnat k barvě červených cihel a některé z mých svíček jsou jen napůl červený.

Chápu, že mám libovou směs, jak to ošetřit??
zkuste otočit ovladačem sytosti směsi
otočte úzkým štěrbinovým šroubovákem.

Nemohu říci, jakou směs připravuje váš karburátor, ale cihlově zbarvený povlak na izolátoru je posraný benzín. Zapalovací svíčky je třeba okamžitě vyměnit a netankujte tam, kde jste to dělali, než se objevil plak.

Přečtěte si více
Jak vypadají vši na slepicích?

A podle barvy karbonových usazenin na izolátorech zapalovacích svíček lze nepřímo určit kvalitu směsi. Protože na to mají vliv i jiné faktory. Například UOZ.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button