Odpovedi

Provádíme restaurování litinových van: smaltované, akrylátové a vložkové.

Starou litinovou vanu je škoda vyhodit, nové, i litinové – mírně řečeno nejsou stejné, váží méně / stěny jsou tenčí, „chrastí“ skoro jako obyčejné ocelové.
Restauroval někdo starý smaltovaný nátěr vany Zajímají ho především recenze na restaurování smaltem a ne akrylem, pokud ano, jaké byly výsledky (jinak se recenze na internetu velmi liší)?

27-5-2018 09:38 тропинка
Akryl je pouze dočasné opatření. Na rok nebo dva.
27-5-2018 09:43 autor 1
cesta:
Akryl je pouze dočasné opatření. Na rok nebo dva.

Ano, o akrylu se říká, že dlouho nevydrží, proto se zajímám o restaurování smaltem

27-5-2018 10:19 Larsen

Mish, situace je taková: musíme najít kvalitního interpreta.
Hodně záleží na samotném smaltu a pečlivé práci.
Protože:
1. vše je potřeba důkladně vyčistit
2. po „zahřátí“ je nutné vše důkladně vysušit
3. opatrně naneste smalt bez bublinek, minimálně 4 vrstvy.
Ve skutečnosti, pokud jste čistý a trpělivý člověk, udělejte všechno sami! Jen nešetřete smaltem!

A pokud to chcete rychle, objednejte si akrylovou vložku v jakékoli barvě. To je vše! A vana zůstane a vložka vydrží cca 10 let. Stačí si vybrat kancelář a pečlivě si přečíst podmínky záruky

27-5-2018 10:29 autor 1
Sergeji, děkuji, to jen potvrzuje mé přesvědčení, že starou vanu je třeba zachovat.
27-5-2018 10:37 Larsen
autor 1:
Sergeji, děkuji, to jen potvrzuje mé přesvědčení, že starou vanu je třeba zachovat.

Nechte si starou – rozhodně. Pokud pro sebe.
Jeden jsem vypiloval – teď toho lituji! Ale pronajal jsem ten byt a potřeboval jsem místo pro pračku. Takže si tam vystačí se sprchou.
A v jiném bytě jsem zachránil vanu a nainstaloval vložku. Už 12 let nevidím žádný problém. A barva ladí s dlaždicemi. Vložka se okamžitě zahřeje a litina vydrží dlouho.

27-5-2018 11:26 jack-knife

Původně napsal autor 1:

Restauroval někdo starý smaltovaný nátěr vany Za prvé mě zajímají recenze na restaurování smaltem?

obnovil jsem to. Prvních pár let byla obálka příjemná na pohled, ale nyní je to v zásadě stejné.
27-5-2018 13:44 Rulon Obojevic
Je to stejný odpad, pár let je to krásné, pak je to stejný odpad, + odlupuje se povlak.
27-5-2018 14:00 Ursvamp

Nepletete si, občané, terminologii? Smalt do koupele je druh barvy. Malováno v několika barvách. vrstvy. Neskrývá vady. Nanášejte sprejem nebo štětcem.
Poté se nalije akryl – jedná se o epoxid s tvrdidlem a akrylovým plnivem. Skryje vady a aplikuje se hromadně.
A je tam akrylátová vložka – korýtko ve tvaru vany, které je nalepené uvnitř. Výhled bude nádherný, výhody litiny i akrylátu se snoubí – ale prostor vany je poněkud zmenšený.

Nalil jsem to ve velkém před rokem, zatím jsem spokojený. Ale jsou tu nuance, samozřejmě – dokonalý povlak, jako je nativní smalt, nelze znovu vytvořit.
Novou vanu jsem ale kupovat nechtěl, protože smalt na ní vydrží jen 5 let a pak je potřeba ji znovu opravit.

Přečtěte si více
Proč moje autoklimatizace začne po chvíli foukat horký vzduch?

27-5-2018 15:00 lexa4433

Smalt se nanáší štětcem nebo válečkem. Vydrží 2-3 roky. Používá se v pronajatých bytech.
Samonivelační akrylát po dobu 5 let nebo déle. Ale hodně záleží na pánovi. Někteří chytří lidé vezmou materiál do 1,2metrové lázně, naředí ji rozpouštědlem a napustí 1,5metrovou lázeň. „Mistrovský“ zisk 200–250 rublů. Povrch důkladně připravte a nalévejte v průměru 2-4 hodiny. „Mistr“ vanu umyje Pemoluxem, přelije a za hodinu je volno.
Vložka je dobrý nápad, ale při instalaci musíte srazit řadu obkladů nad vanou. Viděl jsem dvě prasklé vložky.

27-5-2018 15:00 ZELENÁ SPB

Michaile, před třemi lety jsem zvolil cestu litinové vložky. Ani trochu toho nelituji. V provozu jsou momenty. Jsme připraveni vám to říct, až vás uvidíme.

27-5-2018 15:05 Grey78

Pánové, soudruzi, občané.. Víte, že smalt se nanáší na litinovou vanu z výroby a pak se pálí a ne na dětskou teplotu?
Takhle to zahříváš? :
youtube.com
Před oranžovou září?
Zbytek je jen barva a nemá žádný význam. Je lepší koupit nový. Ano, není to levné, ale existují normální.

27-5-2018 15:11 autor 1

Grey78:
Pánové, soudruzi, občané.. Víte, že smalt se nanáší na litinovou vanu z výroby a pak se pálí a ne na dětskou teplotu?
Takhle to zahříváš? :
youtube.com
Před oranžovou září?

Ne, takové podmínky nemám.

27-5-2018 15:34 Grey78
Původně napsal autor 1:

Ne, takové podmínky nemám.

Pak nový.. Přesně to jsem dělal před 7-10 lety. Dal jsem Roca/ A nelituji toho. Horší ale byla zkušenost s domácím nájemním bytem v bytě Kirovskaja, nájemníkům se podařilo zabít smalt. Buď jsou nájemníci svinstvo, nebo smalt na Kirovské. A pro mě je už mnoho let vše v pořádku. A nebudu říkat, že je tenký a horší než starý SSSR.

27-5-2018 15:53 Ursvamp
Původně napsal Gray78:

horší než starý SSSR

A v SSSR smalt nebyl led a v ruských skalách to bylo stejné. Zabíjí dovedně za 4 roky – abraziva, kyseliny. Protože na smaltu se rez zadržuje z vody a vytváří červené pruhy.

Původně napsal lexa4433:

Povrch důkladně připravte a nalévejte v průměru 2-4 hodiny. „Mistr“ vanu umyje Pemoluxem, přelije a za hodinu je volno.

V praxi jsem pochopil pouze metodu nalévání. Broušit pouze ručně, poté omýt sodou, osušit atp. rozlití rozpouštědla na holou litinu a nanesení autotmelu. Pak to konečně dopil a polil. Další bod – musíte ho míchat s tužidlem po dlouhou dobu ve dvou různých nádobách, střídavě. Nejprve 2 minuty v jednom, pak nalít do čistého – a dalších 4-5 minut. Vezměte si dost bez rezervy, pokud je kbelík na 1,5 koupele, pak stačí na 1,5 na oči. Vzal jsem to s rezervou, rezervou a pak to vyhodil. Spotřeba je trochu vyšší, pokud vana stojí a je potřeba ji nalít po straně ke stěně. Případné bublinky se odstraní fénem. Ale je jich velmi málo.

Přečtěte si více
Proč všichni říkají, že orobinec je rákos?

Původně napsal Gray78:

Víte, že na litinovou vanu se v továrně nanese smalt a následně se vypálí při teplotě, která zdaleka není dětinská?
Takhle to zahříváš? :
youtube.com
Před oranžovou září?
Zbytek je jen barva a nemá žádný význam.

K vašemu překvapení, sypký epoxid vydrží déle než nativní smalt, je obecně necitlivý na rez a lze jej umýt jako talíř – neabrazivním čističem a pěnovou houbou. Také vede teplo méně efektivně a je příjemnější na dotek.
Preferuji kvalitní nanášenou pryskyřici před „nativním“ emailem.

27-5-2018 16:01 lexa4433

Původně napsal Gray78:

Pánové, soudruzi, občané.. Víte, že smalt se nanáší na litinovou vanu z výroby a pak se pálí a ne na dětskou teplotu?

Vím.
Jednou jsem viděl, jak se na dně novokuzněcké vany po měsíci používání objevují body koroze. Vadu poznali a vyměnili, ale kupující musel zaplatit za doručení a vyzdvižení do patra.
Abych mohl vanu vyměnit za novou, potřebuji vybourat řadu obkladů a sundat zárubeň (k ní pasují i ​​obklady), jinak ji nemohu vyndat. Sestup, stoupání, obklady, montáž dveří. Levnější je obnovit vanu.

27-5-2018 16:49 Ursvamp
Původně napsal lexa4433:

Levnější je obnovit vanu.

Nevím, pro obyvatele Petrohradu není otázka peněz vůbec problém, soudě podle Hanzy. Lidé létají za sebou na dovolenou za minimálně 150 tisíc, kupují si luxusní věci a bydlení, luxusně jedí, draze se oblékají, neustále cestují. Náklady na výměnu vany jsou maximálně 30 000 rublů – haléřů v dnešní době. Musím to oříznout?
Další otázkou je, kdy jste na to příliš líní, nebo chcete vyzkoušet nový nátěr.

27-5-2018 17:24 Grey78
Původně napsal lexa4433:

Abych mohl vanu vyměnit za novou, potřebuji vybourat řadu obkladů a sundat zárubeň (k ní pasují i ​​obklady), jinak ji nemohu vyndat. Sestup, stoupání, obklady, montáž dveří. Levnější je obnovit vanu.

Prošel jsem. Vanu jsem měl v jedné rovině s kachličkami, čelo bylo obšité stejnými obklady podél cihlové „zdi“. Na podlaze je také dlažba nic, vše jsem vyboural a vyměnil vanu. Když jsem se podíval na to, co a jak lze udělat. Ale nové je nové. Pokud to není levné. Předtím byla „léčena“ akrylem (přede mnou), ale budu upřímný – to je kravina, ta nová je nesrovnatelná.
Ano, samozřejmě, na podlahu byla položena nová dlažba (pod ní je teplá podlaha) a na napojení vany se starou dlažbou byla položena obruba.

27-5-2018 18:36 Hoz
27-5-2018 18:53 Grey78
Původně napsal Hoz:

Jo, ale je tu jedno ALE. nesedí přesně na všechny staré vany. Rozdíl je hloupě vyplněný pěnou. A to také není skvělé. Dlouho jsem přemýšlel, když jsem ten svůj změnil. Opravdu se mi nechtělo měnit dlaždice na podlaze a bourat „zeď“ zakrývající vanu. Výsledek byl ale zbourán a dlažba vyměněna. Taky mám přepadení – koupelna je kombinovaná, podlaha se musela udělat rychle a aby se dal použít záchod.

Přečtěte si více
Jednoduché kroky – Jak připojit flash disk k rádiu a užívat si oblíbenou hudbu v autě

28-5-2018 07:58 SDR
autor 1:
Sergeji, děkuji, to jen potvrzuje mé přesvědčení, že starou vanu je třeba zachovat.

pokud to chceš dělat dobře, udělej to sám (C)

sada stojí 5-7 tisíc (v cenách moskevského času před rokem)

technologie je popsána online a na YouTube

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button