Lifehacks

Proč můj USB disk nepřehrává hudbu v mém autě?

Ardey starší poručík
Zprávy: 566 Registrovaný: 14. července 2013, 09:20 Kde: Podolsk Auto: Citroen c4 sedan exclusive 120 white pearl Počet najetých kilometrů: 135k Předchozí vůz: ne Dík: 16 krát poděkoval: 28 krát

Žádný zvuk při přehrávání hudby z USB

zpráva Hořící » 19. prosince 2014, 21:35

Dobrý večer všem! Dnes, když jsem jel z práce domů, jsem si všiml zvláštní věci, a to rádio nehraje zvuk, to znamená, že není žádný zvuk, ticho i při maximální hlasitosti při přehrávání hudby přes USB z flash disků a jablečného telefonu , ALE při připojení telefonu přes bluetooth hraje hudba normálně, zkoušel jsem několikrát vypnout auto, zkoušel vše, ale bezvýsledně. Nikdo se s takovým problémem nesetkal.

13. vrchní seržant
Zprávy: 97 Registrovaný: 07. prosince 2014, 21:00 Kde: Moskva Auto: Mondeo V, 2,5, Titan + led Počet najetých kilometrů: 3000 Předchozí vůz: Peugeot 207, C4 lounge 120 :
Dík: 7 krát poděkoval: 7 krát

zpráva v13 » 19. prosince 2014, 22:43

Zkuste nechat auto stát vypnuté po dobu 40 minut.

oleg_42 Starší seržant
Zprávy: 113 Registrovaný: 16. října 2014 21:55 Kde: Kemerovo Auto: C4 Sedan exclusive 115, bílá perleť poděkoval: 5 krát

zpráva oleg_42 » 20. prosince 2014, 09:20

Možná rádiu nevyhovuje souborový systém na médiu. Mně to například také nehraje na některých médiích.

Andreev vrchní praporčík
Zprávy: 290 Registrovaný: 03. října 2014 05:49 Kde: Kirov Auto: C4 115 koní Tendance stříbrná Počet najetých kilometrů: 125000 Dík: 2 krát poděkoval: 4 krát

zpráva Andreev » 20. prosince 2014, 09:39

Podívejte se do nastavení rádia, pro každé médium je osobní nastavení.

Ardey starší poručík
Zprávy: 566 Registrovaný: 14. července 2013, 09:20 Kde: Podolsk Auto: Citroen c4 sedan exclusive 120 white pearl Počet najetých kilometrů: 135k Předchozí vůz: ne Dík: 16 krát poděkoval: 28 krát

zpráva Hořící » 20. prosince 2014, 10:09

oleg_42
Ne, přes den jsem z této flashky hrál, ale večer prostě nejde zvuk, stejně jako z iPhonu. Zkoušel jsem nechat auto sedět a začalo hrát, ale dnes ráno zase nepřehrává zvuk ani z flashky, ani z telefonu, ačkoliv všechno bzučí přes Bluetooth =((( něco jsem napsal na displej a nešel jsem nemám čas to číst.

oleg_42 Starší seržant
Zprávy: 113 Registrovaný: 16. října 2014 21:55 Kde: Kemerovo Auto: C4 Sedan exclusive 115, bílá perleť poděkoval: 5 krát

zpráva oleg_42 » 20. prosince 2014, 11:24

Nemůže být něco v nepořádku s kontaktem? Je to tam takové zrádné místo.

frog2050 Marshall
Zprávy: 14505 Registrovaný: 13. dubna 2014, 21:03 Kde: Moskva Auto: Citroen C4L Optima, 120 koní Bílý Počet najetých kilometrů: 56400 Předchozí vůz: Citroen C4(B7) Hatch najel 96t.km za 3,5 roku :
Dík: 1454 krát poděkoval: 2162 krát

Přečtěte si více
Proč tráva na trávníku rezaví?

zpráva frog2050 » 21. prosince 2014, 22:37

Pravidelně se neozval žádný zvuk, jeden reproduktor byl mokrý a krátký.

Je tu Lexia, Butovo.

RobZ Private
Zprávy: 6 Registrovaný: 23. července 2014, 16:45 Kde: Moskva Auto: Volvo. Počet najetých kilometrů: 10582 Předchozí vůz: (S4 Sedan)

zpráva RobZ » 22. prosince 2014, 12:47

Ano, měl jsem stejný problém se zvukem – voda se dostala do reproduktoru, trvalo dlouho, než ho vyschla, nakonec bylo vše stejné, jako bylo, ale samozřejmě ne lepší))) Přemýšlel jsem, jak to vyřešit problém. Hledal jsem řešení na googlu, pomohli mi zorientovat se na fóru a našel jsem akustické distanční podložky na objednávku, podíval jsem se na cenu a bylo to v pohodě, prozkoumal jsem to na internetu. Když to přišli nainstalovat, nebylo to těžké, vše probíhalo velmi civilizovaně.

Dr.SSSR desátník
Zprávy: 26 Registrovaný: 05. srpna 2015, 19:41 Kde: trvalá Auto: C4 sedan 150hp t. modrá, exkluzivní Počet najetých kilometrů: 60000 Předchozí vůz: Nissan hlídka poděkoval: 4 krát

Re: Žádný zvuk při přehrávání hudby z USB

zpráva Dr.SSSR » 31. srpna 2015, 20:25

S různými koncepty o souborových systémech atd. Nejsem moc dobrý, ale to byl ten problém. Bylo to opraveno metodou „vědeckého poke“, konkrétně na počítači, před stažením hudby na flash disk, otevřete soubory a přehrajte je pomocí Windows Media, stáhli si jinou hudbu a bez problémů se přehrávají. Možná mám jen štěstí

frog2050 napsal: Pravidelně nebyl slyšet žádný zvuk, jeden reproduktor se ukázal být mokrý a zkrácený.

Onehdy jsme měnili reproduktory v zadních dveřích, oba byly vlhké, zajímalo by mě, jak se tam ta voda dostane? Z nějakého důvodu se mi zdá, že je to skrz otvor v omezovači pohybu dveří.

pohabych plukovník
Zprávy: 2059 Registrovaný: 06. září 2014, 08:31 Kde: N.Novgorod Auto: c4 sedan THP 150 automatická převodovka-6 Optimum stříbrná Počet najetých kilometrů: 65000 Předchozí vůz: Chevrolet Lanos Dík: 121 krát poděkoval: 171 krát

Re: Žádný zvuk při přehrávání hudby z USB

zpráva pohabych » 31. srpna 2015, 20:41

Dr.SSSR
přes sklo, mezi samety, shora
řekl, potvrdil fotku, udělejme to tak Nejlépe ve vhodných žánrech, fuj. témata :)

frog2050 Marshall
Zprávy: 14505 Registrovaný: 13. dubna 2014, 21:03 Kde: Moskva Auto: Citroen C4L Optima, 120 koní Bílý Počet najetých kilometrů: 56400 Předchozí vůz: Citroen C4(B7) Hatch najel 96t.km za 3,5 roku :
Dík: 1454 krát poděkoval: 2162 krát

Re: Žádný zvuk při přehrávání hudby z USB

zpráva frog2050 » 31. srpna 2015, 21:05

Dr.SSSR napsal: Z nějakého důvodu se mi zdá, že skrz otvor v omezovači pohybu dveří.

Ne, voda jimi prosakuje, pokud jsou odvodňovací otvory ucpané.
A narazí na sklo.

Přečtěte si více
Paralelní a sériové připojení. Sériové a paralelní připojení vodičů

Je tu Lexia, Butovo.

Dr.SSSR desátník
Zprávy: 26 Registrovaný: 05. srpna 2015, 19:41 Kde: trvalá Auto: C4 sedan 150hp t. modrá, exkluzivní Počet najetých kilometrů: 60000 Předchozí vůz: Nissan hlídka poděkoval: 4 krát

Re: Žádný zvuk při přehrávání hudby z USB

zpráva Dr.SSSR » 07. září 2015, 06:31

pohabych napsal: Dr.SSSR
přes sklo, mezi samety, shora

Pochybuji, reproduktory jsou na pódiu, spodní část reproduktoru byla mokrá. Voda se na ně může dostat pouze z vnitřní strany skla při sejmutí pláště se z něj začala objevovat voda (na levé straně). Zdá se mi, že voda se dovnitř dostává nějakou jinou cestou.

frog2050 Marshall
Zprávy: 14505 Registrovaný: 13. dubna 2014, 21:03 Kde: Moskva Auto: Citroen C4L Optima, 120 koní Bílý Počet najetých kilometrů: 56400 Předchozí vůz: Citroen C4(B7) Hatch najel 96t.km za 3,5 roku :
Dík: 1454 krát poděkoval: 2162 krát

Re: Žádný zvuk při přehrávání hudby z USB

zpráva frog2050 » 07. září 2015, 06:38

Dr.SSSR napsal: Zdá se mi, že se voda dovnitř dostává nějakou jinou cestou.

Může také vniknout spodními odvodňovacími otvory ve dveřích.
Není mnoho možností, buď shora dolů (pokud je voda z nebe), nebo zdola nahoru (pokud je auto v rybníku nebo hluboké louži)
Podle toho, kde je více vody.

Je tu Lexia, Butovo.

Ozzie první poručík
Zprávy: 491 Registrovaný: 17. června 2013 23:23 Kde: Moskva SEAD Auto: C4 Sedan 115 hp Exkluzivní šedá: OPR 13338 Počet najetých kilometrů: 121000 :
Dík: 225 krát poděkoval: 173 krát

Žádný zvuk při přehrávání hudby z USB

zpráva Ozzy » 02. května 2017, 17:13

Koupil jsem si 4GB flashku, dal tam různé interprety, všechny písničky ve formátu MP3, kvalita zvuku 320 kbps. Kvalita je úžasná, ale má to vedlejší efekt:

Pravidelně, nahodile, se flash disk vypne a radiomagnetofon přestane vnímat USB vstup jako zdroj. Vytažením flashky se vyléčí rozpoznání zdroje, ale nevypne se přímo uprostřed písniček, k tomu jiných. Zkusím změnit – flashky/MP3 přehrávače, smartphony. Má někdo nějaké nápady?

Ostatní zdroje zvuku v rádiu – BT, SD, rádio, aux – fungují výborně.

Multimediální přehrávače do auta jsou vybaveny dekodéry, které přehrávají hudbu a skladby nahrané v komprimovaném formátu na vyměnitelné paměťové zařízení. Externí zařízení se připojuje přes USB port umístěný na přední straně nebo v odkládací schránce. Pokud rádio nečte flash disk s hudbou, může uživatel samostatně najít příčinu poruchy a obnovit funkčnost produktů.

Samotný flash disk je vadný

Častým důvodem, proč rádio nevidí flash disk, je chybný formát souborového systému nebo selhání počítače, které při formátování disku zůstalo bez povšimnutí. Některé magnetofóny jsou vybaveny diagnostickou jednotkou, která zobrazuje chybový kód nebo textovou zprávu. Některá rádia Pioneer mají diagnostickou jednotku USB portu s kódy zobrazenými na displeji. Vzhled textu ERROR23 označuje použití jednotky s nesprávným systémem souborů.

Přečtěte si více
Jak dlouho žijí černé molly?

Jaké rádio doporučujete koupit?

Někdy je zařízení přehrávačem rozpoznáno, ale rádio nevidí soubory nebo nemůže přehrávat hudební obsah. Při opravách se přeformátování provádí ve standardu podporovaném autorádiem. Při použití zařízení vyrobeného před rokem 2008 se doporučuje používat standard FAT16. Pro produkty sestavené po roce 2010 je přijatelný formát FAT32. Seznam kompatibilních norem je uveden v návodu k obsluze nebo je vybrán empiricky (při ztrátě dokumentů).

Existují plovoucí defekty, které nemají žádnou základní příčinu. Stejná flashka, která nehraje v autorádiu, funguje v sousedním autě s identickým přehrávačem. V tomto případě bude muset majitel vozidla vybrat pohon, který je kompatibilní s nainstalovanou hlavní jednotkou. Pokud externí disk není čitelný pro rádia a počítače, není obnova zařízení ekonomicky proveditelná.

Jste řidič auta?! Pak si můžete udělat tento jednoduchý test a zjistit. Přejít na test »

USB konektor rádia je poškozený

Druhým nejčastějším důvodem, proč rádio nečte flash disk, je dočasná nebo trvalá porucha konektoru. K závadě dochází po dlouhém zaparkování vozu v podmínkách vysoké vlhkosti, které se usazují na povrchu kontaktů a uzavírají dráhy. Po vysušení interiéru (přirozeně nebo pomocí klimatizace) závada zmizí a soubory se načtou ve standardním režimu.

Porucha nastává při dlouhodobém přehrávání hudby z flash disku, což vede k přehřívání elektroniky vestavěného zesilovače a poruchám softwaru. Problém zmizí po opětovném zapnutí hlavní jednotky. Pokud se hudební obsah nepřehrává, doporučuje se počkat 20–30 minut, než součásti multimediální instalace vychladnou. Chcete-li snížit pravděpodobnost opětovného výskytu poruch, doporučujeme snížit hlasitost přehrávání.

Standard USB předpokládá shodu s algoritmem při vyjímání jednotky, pokud vytáhnete kartu za provozu hlavní jednotky, firmware mikroprocesoru selže.

Chcete-li obnovit funkčnost, budete muset provést vynucený restart a znovu nakonfigurovat produkt.

Obsah se také nepřehraje po vystavení elektronickým součástem elektromagnetického pole. Problém zmizí po opuštění oblasti pokrytí polem a opětovném zapnutí autorádia a paměťového zařízení.

Jednotka flash není čtena hlavním zvukovým zařízením, pokud jsou zjištěny chyby v napájecí sběrnici portu nebo pokud ovladač USB nefunguje správně. Zařízení Pioneer zobrazuje na displeji chybu CHECK-USB. Závada nastává po pokusu o připojení nabíječky se zvýšenou spotřebou energie. Chcete-li obnovit funkčnost, budete muset kontaktovat servisní středisko. Při výměně nabíjecích jednotek byste se měli ujistit, že jsou produkty kompatibilní; port USB není navržen pro přenos proudu větší než 1 A (u některých levných rádií je proud snížen na 0,5-0,6 A).

Kapacita úložiště USB je příliš velká

Pokud není flash disk v autě čitelný, doporučuje se dodatečně zkontrolovat soulad kapacity úložiště a vlastností hlavní jednotky. Přehrávače rozpoznávají externí disky s kapacitou 4-8 GB (v závislosti na hardwarové úpravě a verzi firmwaru mikroprocesorové jednotky). Větší nainstalovaný disk nefunguje v rádiu, ale lze jej přečíst notebookem nebo osobním počítačem.

Přečtěte si více
Jak dlouho trvá sušení dýňových semínek v troubě?

Aby bylo možné paměťovou kartu číst v autě, doporučuje se rozdělit disk na oddíly, manipulace se provádí na počítači. Hudební díla se přehrávají z vybrané sekce. Naformátovat lze pouze část disku, což umožňuje vynucené snížení kapacity. Uvedené metody nejsou podporovány všemi modely multimediálních systémů automobilů. Pro plné obnovení funkčnosti se doporučuje použít pohon s parametry, které splňují požadavky výrobce rádia.

Špatný zápis na flash disk

Pokud radiomagnetofon přestal číst flash disk s MP3 nahraným v počítači, pak dalším důvodem je nedostatečná podpora formátu písně. Některé hlavní jednotky nepodporují plovoucí datový tok (který poskytuje zvýšenou kvalitu zvuku při zmenšení velikosti souboru) a skladby jsou přehrávány počítačovým přehrávačem. Uživatel potřebuje znovu nahrát hudbu ve formátu podporovaném přehrávačem (informace jsou uvedeny v návodu k obsluze).

Některá autorádia nerozpoznají adresáře s víceúrovňovou hierarchií dokumentů a složek. V tomto případě produkt přehraje některé soubory, které jsou umístěny v kořenovém adresáři. Přehrávače Pioneer vybavené vestavěnou diagnostikou zobrazují na displeji chybový kód ERROR19. Aby bylo zajištěno čtení hudebního obsahu, musí být všechny soubory umístěny v kořenové složce. Nevýhodou techniky je obtížnost nalezení potřebného složení.

Problémy mohou nastat při používání jmen vyzváněcích tónů v azbuce, kterou software nerozpozná. U některých produktů je problém omezen na nesprávné zobrazení názvu na displeji, ale jsou možné opomenutí a poruchy během provozu. Aby byla hudba plně reprodukována, je nutné přeložit názvy do latinské abecedy.

Pokud hudba nehraje na hlavních jednotkách s přístupem k internetu, pak se doporučuje zkontrolovat firmware a pevný disk (používaný na zařízeních s navigační jednotkou), zda neobsahuje malware a viry, které zpomalují provoz zařízení. Pro testování se používá připojení k počítači, pokud uživatel nemůže zkontrolovat produkt samostatně, doporučuje se kontaktovat servisní středisko.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button